Trött

Jag är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen. Hoppas på att Sandra vill ta mitt pass imorgon så jag kan vara ledig då och ordna med ditten och datten. Har ju lite att göra, minst sagt. Och var sjutton är mitt mobila bredband! Phone House - går det att lita på dem? Ska aldrig mer stanna upp för dessa fruktansvärda försäljare. Jag bannar dem.

Jobb idag, till klockan fyra bara så det är gott. Ska träffa Rebecca i stan sedan också. Finally. Jag lyckas alltid strula med våra planer, har jobbat för mkt . Igen. Får se till att säga nej ibland - för hälsan. Men jag behöver ju pengarna... Dilemma.

Jo, pappelappen, min alltid unge far: det är nämligen tre veckors leveranstid. That´s why.

--------------

På tal om familjen....  igår när jag skulle ta Kungsbackapendeln till jobbet fick jag syn på Alingsåspendeln och drabbades av världens hemlängtan! Gudars! Ibland saknar jag dem för mycket. Blir dock inget besök förrän nästa torsdag-fredag då lillasyster fyller år och jag är ledig. Jag är visserligen ledig i helgen också - men då bär det av till Oslo. Japp. Minisemester, miljöombyte... Men det skvallras om kass väder. Let´s make the best of it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0