Stannade hemma från jobbet igår. Jag som aldrig gör det....

Igår mådde jag så fruktansvärt dåligt - hade ont i huvudet och ont i magen, spydde o grät om vartannat. :( Låg i sängen mest hela tiden till klockan fyra på eftermiddagen - jag gör aldrig det och jag kände mig alldeles värdelös. Skulle egentligen jobbat, men jag hade sannerligen inte gjort ett bra jobb om jag varannan minut ojade mig för hur ont jag hade eller knappt kunde stå upprätt, eller var halvtimma behövde uppsöka toalett... För det gjorde så förbaskat ont.
 
Runt fyra mådde jag bättre, men kände mig svag, hade bara fått i mig en tallrik yoghurt. Gjorde iordning två kycklingbitar och åt med lite gräddfil, haha! Mkt provisoriskt... Sedan tog jag mig en promenad , jag brukar må så mkt bättre efter det. Och det gjorde jag, men ännu var jag svag. Martin drog med mig på bio med Andreas, Patricia, Johan och Mikaela. Jag köpte cola och lät kolsyran försvinna. Halv tolv var jag hemma igen och mådde utmärkt =)

Vi såg på Arn - riket vid vägens slut (?) , ja, tvåan iaf. Har ju inte ens sett ettan, men det gjorde ingenting. Den var faktiskt bra, men inte så spännande som jag hade velat. Kom på minst två scenarion som jag hade velat sett istället, men de kom aldrig :P

Jaja, idag är det jobb igen - och jag ska vara världens bästa kassörska :)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0