promenad, storhandling o sticky

Sandra hörde av sig igår - hon skall inte göra tentan eftersom hon gjorde en i måndags istället, vilket betyder att jag kan vara ledig också idag! Underbart!

Gårdagen var ytterst trevlig. Tog mig en välbehövd promenad och bestämde mig för att göra en sväng varje dag - det är så uppfriskande och man mår så fantastiskt bra av det! Sedan spenderade jag lite slötid hemma. Borde egentligen gjort en del matlådor - men eftersom jag ingenting hade hemma och storhandling låg på schemat kunde jag inte göra mkt åt saken :P När mamma kom fick hon kaffe och knäckebröd med smör på...hehe, hade inte ens pålägg. Stackars söta mamma.

Pratade med Carro, min Puff, och vi bestämde att vi skulle ses idag, ta oss en afterwork och prata av oss.

Hörde också av Angelica som det var ett tag sedan jag träffade. Jag följde med henne till Sticky för att se "the Berndt". Fick mig lite av en chock när vi stod i kön - inte för att den var närmast milslång och alldeles för mkt smått (precis fyllda artonåringar - har jag också varit så liten och i vissa fall patetisk? Nä....jag tror inte det.) Chocken berodde på endast en person - hur sjutton kan mitt hjärta fortfarande hoppa över ett slag då jag ser honom?? Det är ju inte klokt. Vi träffades då jag var...ja, 14, snart 15... Hmm...han spelar mig nog ett spratt. Killen i fråga var trevlig, som vanligt. Vi stöter fortfarande ihop sådär en gång om året. Men det är en så förbannat knepig känsla jag får när jag ser honom. Yeye... han är lagd på hyllan. Har ju flera ggr kommit underfund med honom och insett att det inte är ngt för mig.

Nästa helg kommer Alexandra ner! Det ska bli så trevligt! :o)

Nu ska jag ta en promenad innan jag stillar mitt shoppingsug på stan. =)

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: alexandra

jasså är det han du snackar om hihi...ja, men han kanske inte är där då=P Men jag skulle gärna vilja gå dit, för det verkar vara ett bra ställe enligt terese=) har inte varit där någon gång heller. Hoppas allt är bra med dig annars? =) puss!

2008-08-30 @ 16:29:44
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0