Nere

Ligger i sängen nu. Ska lägga mig...snart. Är bara förbaskat pigg just nu.

Fick ett inspelat IQ-svar från min käre far igår. De hade minsann varit i Tyskland - kul att de gör saker, men jag kan inte undgå att få en utanförkänsla. Jag har inte ens blivit tillfrågad att följa med. :( Har inte varit med familjen på utflykter ens till Danmark på hur många år som helst. :( De vet ju att jag vill med på sånt... Speciellt tråkigt nu när jag inte ens bor hemma. Jaja...fick väl inte plats i bilen ändå. Men så till råga på allt hade min bror hem folk till huset i Floda då resten av familjen var i Rävlanda. Men det knystades inte heller om. Ja, utanför var ordet. Det är väl dags att jag flyttar hem igen, missar ju en massa.

Jag är nog lite bitter ikväll.

.........

Malin fyller år idag. Firades med bulle, kinapuffar och kex såhär i kvällningen. Korgen med smått och gott var uppskattad. Kul!

...

Imorgon är det dags för jobb igen. Ska telefonterrorisera Kristoffer så han tar mitt pass. He O me.

Kommentarer
Postat av: angie

gumman! du låter jättenere! hur har du haft det i oslo? bra hoppas jag! :) ring o berätta för mig!! I am so curious :P Till helgen blir det iaf en fest, då ska vi ha roligt!! då får du träffa hela din familj oxå! :) pussar o kramar på dig hjärtat

2008-08-11 @ 16:08:32
Postat av: Emelie

Ja, det ska bli skoj! Ska berätta för dig. Försöker få med mig mamma o pappa på stand-up kväll imorgon, tisdag. Kulturkalaset. Saknar dem. På lördag är jag ledig - gött! Och du och jag ska hjälpa mamma med maten =) Love you!

2008-08-11 @ 20:03:24
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0