Ledig torsdag

Skall snart göra en lista - blir storhandling idag när mamma kommer. :)
Håller för tillfället på med tvätten. Igen, tycker att jag inte gör annat än o tvätta - men gör ´jag det en gång i veckan slipper det ju bli så mkt varje gång. Så resonerar jag. Egentligen hade det varit mest bekvämt med en egen tvättmaskin. Då hade man inte behövt sätta av så mkt tid som man gör när man bokar i tvättstugan. Man hade kunnat ta det när man behövde och hade inte behövt passa upp så på det. Jaja, man kan ju inte få allt här i världen.

Städade ju igår kväll så idag blir det en promenad och kanske en sväng på stan innan mamma kommer. Får nog göra lite linssoppa så hon får ngt i sig efter jobbet =) Och så jag får lite lagad middag idag - har varit dåligt med det på sistone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0