Kalas!

Jotack, det var det minsann igår :o)

Har spenderat en underbar helg med min familj. Elin blev 14 i fredags och i lördags hade vi fest för min far som blir femtio här i veckan. En aktningsvärd ålder ;) Hehe! Ska lägga upp en bild på min dansanta far här alldeles strax. Med liveband på scenen är det svårt att sitta still!

Elin med vänner framförde också allas vår "Jag vill vara din Margareta, Anders Holmberg" tillsammans med bandet på scen - mycket imponerad, haha ett sånt mod! Sötbollar!



Blev en massa mat över - blir väl rostbiff och potatissallad i tre veckor framöver, men pollykakan slinker nog ner redan denna veckan om jag inte känner min lillebror fel  haha kakmonster!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har just avslutat ett prov som gör mig till en certifierad försäkringsförsäljare inom elektronikbranchen, vilket innebär att man har koll på lagarna, kan se till kundens behov o.s.v, det gick jättebra.  Nu ska jag packa, duscha och handla lite mat. Frukost iaf. Det bär av imorgon, tidigt i ottan. Alarmet står på 04:30 och bilen skall hämtas 05:30 på centralen. Blir en låååång måndag - Samuel får köra. Jag ska minsann sova på vägen upp. Hua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0