Försenat

Så...nu har jag beställt vad jag hade så svårt för att hitta.

Så pappa - det är till dig. Det kan hända att det blir en försenad present. Men jag tror du kommer bli glad :D

Idag är det jobb igen,.. Väntar på att mina arbetskläder ska torka i tvättstugan.
 Spenderade även min söndag på jobbet. Ska väl fortsätta idag med gaveln på fotoavdelningen - måste hitta skruvar och något att sätta fast dem i - haha, mycket provisoriskt ! Att Lasse vågar sätta mig på sådant... Efter jobbet igår träffade jag Lollo och plötsligt blev vi 60+, djupt försjunkna i korsord. Knappt kontaktbara :P

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha 60+=D Men det e ju kul med korsord ibland...var super längesedan jag löste ett dock=P Puss

2008-08-04 @ 15:18:02
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Pappa Anders

Vadå försenad present, jag fyller ju inte förrän den 20 aug.Vi fick avbryta jobbet idag för vädrets skull. INTE kul.Kanske Skåne till helgen. Puss o kram från din alltid unge far.

2008-08-04 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0