Förälskad!

Har idag hittat en underbar klänning som jag föll för vid första ögonkastet - o, ja det var kärlek!
Den kommer jag att använda på festen för min far på lördag (och troligtvis också på festmiddagen på måndag i Lilleström - gött att det är helt skilda sällskap :P )

Måste lära mig elkjöp-sången....kan den mkt stapplande..Höm.

Imorgon ska jag packa lite grejer - men kaffet får jag baske mig lämna kvar eftersom jag ska träffa Lollo efter jobbet, kan bli besvärligt o kånka på. Hoppas på att jag kan sno bilen ngn timma på fredag istället. Då ska jag, mamma o Angelica laga en massa mat. =o)

Träffade Martin en sväng i eftermiddag också. Kollade den nya lyan, renoveringsobjektet. Spännande - och vilka planer han har! Jättekul! Dét kommer han fixa galant! Handyman ;)

Bedtime ... för länge sen.

Pussar o kramar!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

misstänkte att du var ngt sådant=( synd puss!

2008-08-14 @ 05:58:01
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0