Attans...!

At last...
Min dataskärm är alldeles ren o fin - kan inte för mitt liv förstå hur jag kunnat smutsa ner den så. Men idag har jag inhandlat en alldeles ny Flat Screen Cleaner - den är kanon! Rekommenderar den varmt. Haha!

Har även kånkat hem 6 kilo kaffe. Kommer att behöva kånka dem ända hem till Floda på torsdag kväll också - attans, att jag inte lämnade kvar dem på jobbet. Kanske behöver ta med dem också. Nä.....får bli en biltur hem på fredag istället. Finns nog något annat bestyr jag kan ordna med på vägen.


Vill ägna en tanke till min far - och banna dig lite granna! Och även min farmor.
Vad sjutton skulle du göra hemma hos farmor när hon inte var hemma!!? Och varför sätter farmor upp hemligheter på kylskåpet så där? Ajaj, nu är ju överraskningen förstörd! :( Jaja.. vad gör man? Det blir bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Anders Holmberg

För det första är jag nyfiken, men spelar med i spelet,ingen fara! Ang. Tyskland så var det en inköpsresa och du hade nog fått plats, men det hade varit väldigt trångt+ att vi var säkra på att du arbetade! När vi blev förpassade till Rävlanda så var det endast 7 grabbar sammanlagt här med Robin.Du skall aldrig behöva känna dig utanför, men ibland går det undan när det är mycket att göra.Huset är inte klart, men Robin har jobbat bra.

Vi ses i morgron fredag. Puss o kram Pappelapp

2008-08-14 @ 09:48:07
URL: http://welcome.to/se-jong

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0