Torsdag

...och imorgon är det således fredag - sista arbetsdagen denna vecka. Sedan blir det tre timmar på onsdag och så delar jag o Josefine på eftermiddagspasset på lördag. Blir kanon. Sen ska jag hem till Mikaela hade jag tänkt på lördagskvällen den veckan.

Men till kommande helg:
Jag ska på lägenhetsvisning på lördag förmiddag, sedan är jag bjuden på inflyttningsfest hos Jimmy (kan dock inte komma eftersom jag är "barnvakt" åt mina alldeles för stora småsyskon - de borde väl kunna klara sig själva numer?

söndag ska jag också kolla in ett alternativt boende. Dock endast ett rum. Får se hur det blir med det - vill ju kunna spela musik, laga mat och ta hem kompisar utan att behöva ta hänsyn till andra boende i huset - det blir som att flytta hem all over again. Fast till en mindre familj. Bara en mamma och hennes 9-åriga dotter. We´ll see.... Jag letar febrilt.

Blir att försöka klämma in lite kompisar i min fullspäckade kalender tänkte jag också.
Saknar min Lollo, bland andra, lite för mycket.

Nej, nu är det sannerligen dags att knyta sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0