Nöjd

Nu är det mer eller mindre helt tyst i våra väggar - nästan alla möss är tagna och det är rent och fint. Underbart.

Har finally börjat mitt nya jobb. Underbara människor och happening 3 dagar i rad. Lite för mycket fest och dans igår bara. Läggdags halv fyra, dags att vakna sju igen. Krävs inget snille för att förstå min vånda imorse.

Det har minst sagt varit spännande dagar med mycket information, mycket nya intryck, mycket att smälta, för mycket alkohol, en massa skrattanfall och fniss. Underbara människor. Jag har haft helkul!

Kungsbacka here we come

Lite segt bara att jag ska behöva åka hemifrån åtta imorgon när jag börjar halv tio. Smällar man får ta. Snart flyttar jag. Härligt.


Jag är helnöjd.

Thank you very much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0