Fredag

snabbt gick två arbetsveckor - redan sista dagen idag. Ska se vad jag ska sätta min praktikant i för arbete idag. Alltid lika svårt. Händer inte så mycket på hotellet. Igår när jag gick från jobbet var det fortfarande bara fyra incheckningar för idag, fredag. Hoppas det har bokats på lite mer så man får lite o göra.

Hade en kille på upplärning igår också, så vi var jättemånga i receptionen samtidigt -jag, han som jag lärde upp, mina två praktikanter och min chef. Dessutom min andra chef i rummet intill och han höll på o såga o väsnas. Jag vart lite irriterad där ett tag. Hitta på arbetsuppgifter till mina praktikanter, lära upp den nya killen, svara i telefon, hålla koll på att allt gick rätt till och trängas med folket - det är ju en ganska liten reception, men , men. Jag överlevde. Och jag ska inte klaga mer. Liseloth hade det nog värre utan hjälp på Comfort. Stackarn.


Nu ska jag ta mig i kragen och klä mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0