Den som söker hon finner

Idag har jag träningsvärk i mina armar - det känns alldeles alldeles underbart! Kan knappt skriva p.g.a det , men det gör ingenting =)

Rensade ur mina lådor på papper igår, även den under sängen - hittade till min stora förtjusning presentkort jag fick när jag tog studenten

"För goda kunskaper och personlig utveckling i ämnet svenska"

Jag visste väl att jag bara använt 200 av dem! Har 200 kvar - yes! (presentkorten gäller på Wettergrens så idag blir det inköp av diverse kontorsmaterial som kan vara nödvändigt att ha när man bor själv sen , sånt där som hålslag, häftapparat, tejp, ettiketter, pärmar och roliga pennor) Himmelriket! Förstår faktiskt inte att jag kan vara så barnsligt road av sånt...

Dags att få i sig lite frukost kanske. Känner mig bara väldigt oinspirerad vad gäller frukost. För det finns ingenting jag verkligen är sugen på och frukost kan vara så fruktansvärt tråkigt att ordna med en vardag - till sig själv. Yeye, i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0