De första dagarna

Nu har jag genomfört de första dagarna i kassan på Elgiganten. Vi har i två dagar fått öva i kassabåsen i Sisjön, då vår butik ännu inte är klar. Jag måste få säga att jag och mina nya kollegor gjorde ett bra jobb. Måndagen var lugn och beskedlig och vi gick igonom lite hur kassan fungerade och det system vi arbetar i. Förvillande likt både Hotsoft och Fidelio, med tanke på att det är DOS-baserat. Passar mig dock utmärkt.

Tisdagen kom och det var release på GTA4. Kön var lång och jag fick stå i egen kassa. Jag kan stolt säga att jag inte hade en enda diff i kassan. Gött.

Idag är jag ledig. Blir solariet nästa. (har just betalat lite räkningar och kommit på hur min dosa fungerar - fantastiskt enkelt! Vuxenpoäng?) Sedan ska jag till stan o träffa Lollo och Lisa och diskutera denna omtalade Londonresa som jag sätter grenar i hjulet på p.g.a min flytt. Vi får se vad sällskapet kommer fram till senare. Jag får nog rappa på här alldeles strax om det skall bli ngt av den fikan idag. Ska hinnas med en promenad innan dess också. Jajamen.

Sedan ska jag till Carro o lämna lite pengar.
Tack för en trevlig lördag! =)

Tjoflöjt! Peelingdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0