Shoppingtur

Dagen började 05:45. Men Martin var seg som vanligt så vi kom inte hemifrån förrän 06:22 och hamnade mitt i rusningstrafiken. Typiskt(!) Jaja, vi åkte vidare ner mot Varberg och när vi kom fram var det inte farligt mycket bilar där, men det tjocknade på ganska snabbt, medan vi åt vår lilla frukost på mackor o kaffe.

In och trängas med människor - det har sin tjusning må jag säga och inte en enda gång blev jag arg på dem. Det gjorde ingenting att de ställt sina vagnar mitt i gångarna - jag lyckades komma fram ändå. Martin fikade två gånger och hamnade bland alla verktyg två gånger, men jag sprang runt och letade grejer hela tiden. Hittade en del, men sen började vi bli lite trötta, efter tre timmar så vi packade ihop och drog oss mot kassorna.

På vägen hem kom jag på att tröjan till min lillebror skulle bli lite för liten om en stund - han bara växer och växer. Dumt. Jaja, får köpa ngt mer. Och så glömde jag köpa skärp till mig själv. Jaja, det finns ju att få tag i på andra ställen.

Pratade med Lollo, stackarn har mycket jobb. Vi får nog ses nästa vecka istället.

Ikväll blir det Desperate Housewifes och Walk the line som älsklingen vill se. Just nu är han i garaget o fixar och jag får lite Emelie-tid och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0