Planering

Idag gjordes vår gestaltande redovisning och den gjorde vi jättebra. Nu är det bara granskningsseminariet på onsdag kvar - sen börjar en ny kurs. Ska beställa ett par böcker till dess.

Imorgon bär det av till Ullared. Martin sitter i telefon och undrar vad folk önskar sig i julklapp - det har jag redan koll på, vad jag ska köpa till de mina.

Sen är det dags att städa hos min kära farmor på torsdag igen.

På fredag åker jag med tjejerna till gnällbältet Örebro och Antonia. Det ska bli riktigt skoj. En liten roadtrip. Får bara hoppas att Ida inte måste jobba ända till nio på fredag kväll för i så fall blir vi sena upp. Och Terese kan hänga med! Gött! =o) 


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0