Lördag

Så var det helg.
Ska försöka få tag i Malin, men innan dess ska jag dra mig hemåt och se om min lillasyster vill hänga med till Härskogen och motionera lite bland alla motionsspår där ute.
Jag och Martin var ute igår efter att han varit och tagit upp sin båt på Tjörn, så han kom hem runt sju och då var det beckmörkt ute - tacka vet jag elljusspår. Men det var jobbigt och jag sprang inte så mkt, gick lite powerwalk istället.

På tisdag bär det av till Ullared. Jesper ska med också, min lillebror. Får se hur länge han orkar. Han får väl sätta sig i cafét om han blir trött. Men det ska bli skoj, så skoj =o)  Ska se till o få handlat lite julklappar när jag väl har lite pengar. Sen blir det tight.

Nä, nu ska jag äta frukost och klä mig. Nyponsoppa får det bli - namnam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0