Sven-Eric Liedman

Ja, det är hans bok jag läser - Ett oändligt äventyr. Den är inte alltför seg, men eftersom det är en kursbok och jag måste läsa den så blir det lite segt att komma igång. Men den känns inte som en kursbok när man väl läser. Jag har för tllfället ungefär 50 sidor kvar att läsa idag.
Ja, det var väl min helg :P

Haha.

Nästa helg åker Martin till sin kompis i Linköping o så ska de gå på hockey - Frölunda mot Linköping. Jag vill också! Martin är ju inte ens intresserad. Jaja, själv ska jag vara hemma och läsa då.

Förhoppningsvis ska jag dock få jobba lite. Jul på Liseberg drar igång i veckan och möjligen ska jag redan på tisdag stå i ståndet och sälja glögg. Det var så himla skoj sist vi gjorde det. 2005. Jag trodde de hade glömt bort oss. Men de hörde av sig till Angelica också. Skoj!

Snart ska jag dra mig tillbaka till soffan för lite mer läsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0