Rädsla

Äter just nu en underbar smörgås av mörkt bröd, skinka med skivad tomat uppå. Fruktansvärt gott. Känner mig dessutom lite nyttig. =o)

Igår på jobbet gick Anna o köpte Thaimat åt mig - och kom tillbaka endast med pinnar att äta med. Det gick inte. Haha! Det var ändå rätt skoj, men det tog sån tid. Jaja, dagens lunch är ju klar iaf, eller om jag tar den imorgon kanske -  med bestick !

Snart börjar min VFU igen. Då blir det julpyssel på dagis =) Mysigt, och lucia också .

Martin vill att jag flyttar in snart. Bara vi ordnar lite utrymme åt mina saker så ska det nog gå.
Visst är jag på - men jag är samtidigt rädd...(?) Tror jag. Det känns läskigt och otryggt att lämna hemmets underbara vrå. Får dessutom lite dåligt samvete för att jag lämnar mamma så plötsligt. Ja, fast det gör jag ju egentligen inte. Men, det känns så. Funderar också på om man är fast då? Det är inte så att jag tvivlar alls på mitt och Martins förhållande, men jag får liksom en känsla av instängdhet. Men det kanske är bara just nu? Det är ju inte så att man inte kan flytta hem igen... fast det kanske man inte vill sen... Men höm... ja det är så mycket men just nu, lite rörigt. Tänker så mycket runt omkring också.

Why´d you come in here looking like that? With your high-heel boots and your painted old jeans - all dressed up like a cowgirls dream?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0