Jobb, jobb, jobb

Det har blivit långa dagar i glöggboden. Magen har proppats med kastanjer, glögg och pepparkakor. Fast jag har upptäckt att kastanjer inte riktigt är min grej. Har träffat en hel drös med goa människor och det är verkligen jättekul o stå där. Men jag saknar en stol ibland. Efter tio timmar är man bra öm i fötterna. Ajajaj...


Idag ska jag läsa en del. Och så börjar jag jobba kl 12. Mitt hjärta kommer och hämtar mig på Liseberg så jag slipper vänta en timma på tåget som jag gjorde igår. Han är inte klok - men otroligt underbar som bryr sig så väldigt mycket.

Jag är så lyckligt lottad som hittat mig en pojkvän som värderar mig så högt, tar hand om mig och oroar sig över mig. Jag är så glad att jag lyckats lägga all annan skit bakom mig, killar som jag trånat efter så länge som bara har lekt med mig. Det har varit jobbigt.
Jag skulle kunnat prata länge om det, men vi struntar i det. Nu har jag det så bra så jag behöver inte älta längre.

=O)

Martin... <3



.................


Dags att kolla framträdanden från Idol i fredags. Missade ju det.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0