Varning för ras

Just nu kunde det mesta vara bättre.
Jag vet inte vad jag håller på med eller varför jag är som jag är. Varför jag känner som jag gör eller vad jag sysslar med... Giv mig råd! Tesse...måste prata med dig sen. Och Lollo min vän - kan du förklara mitt beteende?

Sista dagen på dagiset igår. Det var mysigt, men alla barn var ledsna över att Ann-Marie skulle sluta. Det är synd, för hon är en fantastisk förskollärare.
Efter praktiken åkte jag med mamma till Allum och julhandlade. Är klar med precis allt nu. Eller ja.. jag skulle mkt väl kunna köpa en hel massa mer, för jag har hittat mer grejer jag kan tänka mig köpa - men det är inte livsviktigt.


.........


Jag som varit så uppåt och planerat. Igår sa jag att jag var inte riktigt redo än - det var nog bra gjort.
Varför blir han aldrig arg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0