Underbart

Jag har haft en fantastisk julafton =)

Julgröt till frukost och paketöppning. Fick en bok av farmor som jag började läsa lite smått innan jag åter föll i sömn, välbehövd kan tilläggas.

Sedan gjorde jag mig fin och hjälpte till lite med det ena oh det andra, men som vanligt hade mamma koll på allt.
Julbordet stod klart kl två och vi åt gott. Kalle Anka sov jag mig igenom, men det va gott i soffan =)

Julklappsutdelningen höll på i tre timmar nonstop och sedan var det Karl-Bertil Johnsson som gällde.

Jag fick bl.a en stegräknare med överfallslarm (pappa är rädd om sin dotter), en snygg klocka fick jag av farmor, gott duschpaket av robinmed diverse lotions o.s.v. Trevligt. Jättefina SNÖ-örhängen av Nicke. Tack tack! Och en ram. Av Elin fick jag en helt underbar ögonmask som man kan ha när man sover och det är ljust - en som jag ville ha! =) Och så fick jag en ursnygg mössa av mamma..! O.s.v, Osv..!

Efter mycket kakor, glögg och lussebullar så spelade vi TP, 90-talsversionen... kunde inte så mycket, men man lär sig.... =)
Kom hem till Martin - fick Whitey Houstons senaste - Underbart! Ville verkligen ha den, det är inte en enda dålig låt på den.. :o) Fick också en egen datorstol till hans lägenhet och förvaring så jag kan ha en egen garderob här =) Kanon! 


Nu ska jag äta frukost. Sedan blir det en tripp till Martins familj och på kvällen ska jag ut med Terese och Antonia! =)

Pusspuss! 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig juldag!

2007-12-25 @ 10:42:29
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anonym

glad juldag!

2007-12-25 @ 10:48:54
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0