Stoora paket

ligger under granen - och de är till mig! =)
Jag är så förbenat nyfiken... :P

Idag är det fredag. Massor av barn har fått jullov. Jag ska bara se "En obekväm sanning" idag, sen har jag också jullov. =) Skoj! Å, så mycket jag ska hinna med.

Sprang på en gammal flamma igår. haha, helt otippat o på "fel" ställe. Men nu i efterhand vet jag ju faktiskt att han sagt till mig att han också pluggar till lärare, jag har bara inte greppat det riktigt tror jag. Skoj o se honom iaf =o) Synd att jag inte såg sms:et förrän jag satt på tåget...en fika hade varit trevligt.

Uppladdning för jobb hela helgen.. Kan bli skoj, kan bli segt. Men jag tjänar pengar iaf. =) Ska se om el chef kan tänka sig att bli min referens..det börjar bli dags att söka sommarjobb.

På måndag är det julafton!! Så himla mysigt!
Jag har faktiskt redan fått en julklapp, tack så hemskt mycket Laila! Jag fick ett presentkort på 150 kronor på en underbar inredningsbutik i stan - det är för mycket, men alldeles kanon! =)

Nu börjar klockan bli en del..ska samla ihop mig, borsta tänderna och klä mig ordentligt.


See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0