Sambo...??

Nu har en vecka gått. Jag har kommit på att jag troligtvis inte hade klarat av en heltidstjänst på ett dagis fullt med barn. Inte bara p.g.a sjukdomsrisken (som jag får ta del av hela tiden - har blivit döförkyld IGEN), utan också p.g.a deras höga röster (tillsammans med min återkommande huvudvärk och migrän blir det ingen bra kombination)

Jaja de är fantasktiskt underbara iaf. Och imorse hade jag hand om en underbar kille som misann kunde alla bilnamn - en volvo (ganska lätt) en toyota (jag trodde det var en honda) och en Dodge (jag hade ingen aning om vad det var för ngn.... ) Duktigt av en 2-åring, dessutom var hans tal näst intill oklanderligt... Impressed

Idag har jag och Martin varit på IKEA och handlat lite mer saker till hans lägenhet. Vi förbereder för en flytt för mig. Lillebror Nicklas blev överlycklig när han hörde att det var dags för mig att lämna boet. Jag tror han vill ha mitt rum....Tidigare i veckan var vi på både Beijerbygg och jula för att ordna kontor till mig och hobbyhörna åt Martin. Tycker att vi fått till det himla käckt - ska bara få bort hans gamla möbler ner i källaren också. Tack vare Johan fick vi materialet så mycket billigare. Underbart!

Martin ligger på soffan o vilar. Han jobbade natt inatt och kom hem halv sju. Sedan gick han upp tolv för att hämta mig. Förstår att han är trött. Men vi skulle till IKEA och han behövde vända på dygnet inför helgen,

Snart ska han till garaget och jag ska stanna hemma - för ikväll är det Idolfinal!

image5

Sambo ? Särbo ? Kärbo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0