Rastlös

Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik....



Skulle gärna hitta på ngt just nu... Funderar på lite julbak - hittade fantastiska recept från Leilas jul från TV 4.

Vaknade halv fyra inatt av fruktansvärd magont och jag trodde jag skulle få magsjuka. Jag la mig på soffan och gnydde. Martin hade inga vitpepparkorn hemma och jag oroade mig otroligt. Låg vaken rätt länge men somnade ändå då och då. Kvart i åtta ringde jag tandläkaren för att avboka min tid. Tur att jag slapp betala iaf.

Jag stannade hemma från skolan idag. Men nu börjar jag må bättre, har bara lite huvudvärk, och jag är otroligt rastlös. Martin mår galet han också och är till skillnad från mig inte alls pigg.

Funderar på att dra mig hemåt. .

Helgen då...
I fredags träffade jag Tesse och fikade. Mysigt, mysigt.
Sedan träffade jag Lollo, Barry och Frida och vi spelade biljard. Sedan tog jag tåget hem (tillsammans med en berusad Martin som varit på julbord - haha)

På lördagen skulle jag jobba igen - elva timmar i sträck tog hårt. Jag förstår inte hur min kära chef orkar med det varenda dag. Får unna honom att åka hem till Sthlm dagen innan julafton iaf så han slipper komma hem mitt i natten.

På söndagen sov jag länge. Sedan pyntade vi hos Martin och gjorde jättefint. Granen är klädd och tomtarna är framme., Mysigt. Sedan drog jag mig för middag på Lollos jobb och sedan en fika med henne. Trevlig helg har jag haft.

Nu har jag en del skolarbete jag borde ta tag i också - men det är TRÅKIGT!

Nä, nu fick jag ett sms... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0