God jul!

Ville önska en god jul till alla där ute!

Väntar på att julmaten skall serveras. Jag är uppklädd o dan.. =)

Igår gjorde jag sista dagen på "Jul på Liseberg". Väldigt mysigt!
I sommar ska vi upp till vår chef i hufvudstaden och äta på restaurang. Mycket trevligt.

Efter jobbet gjordes ett besök hos Johan som hade uppesittarkväll med bingolotto och pingisturnering. Trevlig tradition pojkarna har startat och uppklädda skulle de vara också. Vi stannade dock inte så länge - det var ju trots allt killarnas afton och vi var trötta, jag och Angelica. Det märktes att det mest var killar i församlingen - på det grova språket. Marie Picasso utmålades som något jag inte vill nämna - men Josefin Sundström var minsann riktigt tajt. :S Jaja..

Nu ska jag ner o vara trevlig =)

Pusskram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0