Dags att blicka framåt?

Juldagen spenderades hos Martins mamma med mat och kakor och julklappar. Jag fick ett te som hette " Den första snön" och två fina koppar och en tesil till - jättefint, och helt otippat att jag fick julklappar där.  =) Uppskattas. (Tur att jag köpte med mig en julgrupp!) Sedan blev det utgång med terese och antonia. Vi gick till Oslagbar. Träffade också Mikaela m.fl. Väldigt mycket folk...! Fick cider i håret när ngn tyckte det var skoj att hälla på alla som dansade. Men annars var det en trevlig kväll...

Idag är det dagen efter jul... Annandagen är också den över.

Innan jag börjar blicka framåt ska man summera.. Jag har över lag haft ett väldigt bra år - definitivt bättre än 2006, vil jag lova.

(ska bara iväg en stund. Återkommer i eftermiddag med mer )

..
Så ja... Det blev en fantastiskt slö dag. Först åkte jag o Martin till Enter Data i Lerum o köpte ngt till datorn och sen bar det iväg till systemet o köpte nyårsdrickat. Efter det köpte han en digitalkamera på NetOnNet. Sedan hyrde vi en film o köpte massa godis. Nu är vi slöare än slöast.

Innan det är dags att summera 2007 (som bör göras på nyårsafton egentligen) så ska jag berätta en sorglig historia. Nyåret 2006/2007 skålade jag för 2007 - inte 2006. Förra året hade jag det riktigt jobbigt. Jag var deprimerad och fruktansvärt nere. I princip hela året. Skaffade mig dock en s.k pojkvän (som förresten fortfarande sätter griller i huvudet på mig, nu är han alldeles för rar igen) Men det gick inge vidare och på hösten festade jag hejvilt för att göra ngt med mitt miserabla liv.. Men med för mycket jobb och för lite kärlek gick jag nästan in i väggen. Fy fan. Jag slutade mitt heltidsjobb, det blev för mycket...

Jag kan säga att detta året varit förbannat mycket bättre! =o)




to be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0