Torsdag




Har varit i Vänersborg på sammanträden idag. Efter jobbet passade vi (jag och mamma) Alma, jag betalade räkningar, har beställt en sak inför bröllopet, skickat mail, planerat lite lätt med min lillebror, pratat med både Carro o Lollo. Fina Carro o Kenneth kommer hjälpa mig på lördag! I love them! 
 
Igår tecknade jag elen - haha sent! Adressändring är gjord, likaså överflytt av mitt comhem-abonnemang och min hemförsäkring. Tror inte jag behöver ngt mer? 
 
Imorgon ska jag jobba på riktigt, riktigt bra på jobbet och så tar jag sedan halvdag. Ska hämta nycklarna och sen skynda iväg på ett frisörbesök. Sedan storhandla och på kvällen är det Idol =) Hua..! 
 
På söndag ska jag bowla =)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0