Weekend




Denna helgen har innefattat familjeliv, tvätt, städ och semesterfunderingar. I fredags hade jag en lugn hemmakväll. Drack ett glas vin och gjorde hemmagjord pizza på Liba-bröd. Ensam.
 
På lördagen gick jag upp, plockade lite här hemma, slog in ett paket till mamma och åkte sen in till stan, mötte upp Elin och testade lite balklänningar. Hittade ingen som egentligen var "the one" så vi åkte hem till Floda, men med ett stopp i Lerum och Solkatten. Nille är min nya favoritaffär - ville köpa en massa nytt till lägenheten, men eftersom jag inte skulle hem så får jag ta det en annan dag. 
 
Hemma fanns hela familjen utom Nicklas och Jesper. Alma blev ledsen när hon inte hann öppna dörren för mig och Elin, så vi gick ut igen så hon fick göra om det. Av ngn anledning var det inte lika kul.. Sen åt vi jättegod mat som mamma hade gjort, snaskade pärontårta (hur god som helst) och drack kaffe. Vi fortsatte dagen med pussel, fyra-i-rad, reseletande till förbannelse och scones. På kvällen blev det melodifestivalen och ett parti bezzerwizzer. Jag var ensam i mitt lag, men låg före både ett och två lag ett bra tag. Slutade dock trea. (inte sist ;) 
 
Idag har jag handlat, städat och tvättat. Och vilat. Inte alls varit pigg. Synd på en så fin dag. Men nu har jag iaf en ren lägenhet som jag trivs så bra i! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0