Träning, mat, familj

Det är inte direkt pendionärsövningar på mitt träningsschema ;) haha, snacka om träningsvärk! Men grymt skönt att vara igång igen :) Är liksom inställd på träning och det underlättar när man har gym på jobbet. Då är jag ju klar när jag går därifrån sedan.

I måndags gick min cykel sönder. Hade nog fått sig en spark eller ngt plus att handbromsen låg på så varje tramp hade motstånd. Fick leda den större delen av vägen hem den dagen :( Nu är hon undangömd i källaren till dess jag får ork att fixa henne...

Idag ska jag hem till farmor, imorgon kommer en kompis över på middag (äter ju som sagt inte vad som helst just nu så då blir det enklast att ses över en middag hemmavid) och sen till helgen hoppas jag få se lilla Alma igen. Saknar henne. Och så måste jag köpa resårmadrass...och få hem den. Åh suck.

Jag tänker mycket på framtiden nu igen. Om man ska lämna Göteborg, om man kommer träffa ngn, vilket jobb jag kommer ha sen och i vilket hus jag kommer bo. Vill ha en stor gräsmatta och liten trädgård (inte för stor) vill vakna med ngn på morgonen och hitta på saker ihop med honom. Men det ligger nog flera år bort...

Nu svamlar jag. Bäst att göra sig klar för jobbet istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0