Mormor




Idag ringde min lillebror mitt under en rundvisning av Clarion Post med Tina. Min mormor har gått bort. Somnade in inatt. :´( Satte mig i sviten på Roof Top och grät en stund. Min mammas mamma. Åh, va jag tänker på min mamma idag särskilt! Det var länge sen jag träffade mormor, men hon är en stor del av min uppväxt och jag har saknat henne.

Jag ska snart till jobbet på ett möte. Har hela eftermiddagen suttit i Slottsskogen och läst i en bok. Och tänkt. Och pratat med både Carro och Lollo. Och Tina såklart. Men inte för mycket. För jag tycker inte om att prata om sånt som är jobbigt, men det är skönt att få gråta ut lite. Ni är underbara! Tack för att ni förstår er på mig ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0