mattiasochjohan.se




Kände att jag behövde en boost. Länge sen jag körde styrka ordentligt på gymmet (därav den begynnande degmagen igen) Så jag har köpt en grej på let´s deal. (inte groupon som jag brukar) Ett träningsprogram för 4 månader med en "PT online" liksom. Lite som fitnessfighten - saknar ju det konceptet lite, förutom att jag inte vill träna varje dag.

Har varit på gymmet nu ikväll för att göra lite tester - sen läggs ett träningsprogram upp utefter mina förutsättningar. Hur bra? :)

Ska börja lite försiktigt denna veckan eftersom jag har Göteborgsvarvet på lördag. Vill inte råka skada mig. Sen får ni vara beredda på en mallig Emelie ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0