Stor skillnad på 10 dagar :) Jag kan!




Jag är så stolt så jag spricker :)

Dagens BIA-mätning gav mig så mycket boost att fortsätta så det är helt otroligt. Inte nog med att magen är plattare än på flera, flera år så har jag också gått ner 2,2 kilo i rent fett på 10 dagar! Plus att jag ökat muskelmassan = bättre ämnesomsättning/fettförbränning. Slaggprodukterna har minskat en del, men bättre kan jag!

Har bokat in en tid i april igen. Nu jäklar :) Fettprocenten är aningen för hög (trots att jag minskat med 2,5% på 10 dagar) men går jag ner 4 kilo till i rent fett kommer min kropp vara optimal. (2 kilo till och jag är "normal")

Kilona på vågen säger inte mycket hur kroppen mår. Det är fördelningen av fett, muskler och vätska/slaggprodukter som är avgörande och jag är så glad att jag hittat ett ställe där man kan kolla upp sådant. Testa det! Det är häftigt =) Läs mer HÄR

Måste förresten också säga att Malin på Crudo är en jättehärlig tjej!

Dagens pass på gymmet (ben) visste vad det tog och jag hoppas på rejäl träningsvärk imorgon! I feel good!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0