Så ska det låta




Jepp, favoriten på söndagen :)
Ser "Så ska det låta". (inte superimponerad av Ryback faktiskt) Sen blir det sängen tillsammans med min ekonomibok. Kul va. :P

Har iaf varit på gymmet idag. Kört helt slut på mig, vad gäller styrka. Hela kroppen fick sig en omgång och jag vart jättenöjd när jag gick därifrån. Skönt. Imorgon blir det ett pass på gymmet igen. Därefter vilodag (men med plugg) och på onsdag tillbaka till Crudo för BIA-mätning och därefter gymmet igen. Måste komma igång ordentligt igen.

Och däremellan blir det alltså en jäkla massa plugg. Ska inte behöva göra ännu en omtenta. Skitekonomi!

Ja, det var min dag. =) Mindre sol idag än vad jag kunde önska, men det är ändå friskt och härligt ute. Behöver dock ta mig ut och fixa på min uteplats och i "trädgården" som ändå är. Kanske nästa helg då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0