Helgen




Jag tycker att dagarna går i ett. Nu är det redan söndag kväll och jag ska snart göra mig klar för sängen faktiskt.
 
Igår var jag på ett fantastiskt fint bröllop. Mycket kärlek där. Min barndomsbästis sa "ja" i kyrkan och sedan blev det middag och festligheter i en lokal i Lerum. Jag hade bilen med mig. Ställde den vid lokalen och tog bussen hem till Floda på natten.
 
Vaknade där imorse och åkte bussen tillbaka till Lerum på förmiddagen. Jag och Elin handlade lite och så tog jag tag i tvätten och dammsög övre och nedre våningsplan. Det såg ut som hejsan och jag ville inte att mamma skulle behöva ta tag i sånt när hon kommer hem.
 
Åkte hem till Göteborg i eftermiddags och har plockat lite här hemma. Förberett morgondagens matlåda och plockat bland kläder och smink. Så var den dagen över. Och helgen. Nu blir det jobb en vecka till, blandat med besök från Luleå och AW. Och så kommer jag vara trött som vanligt, men ska försöka ta mig iväg på en springtur eller iaf en promenad. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0