En sån vecka!




Första dagen denna sista veckan på jobbet är avklarad!
 
Det är rätt lugnt nu så jag slutade kl. 15.00. Ska nog göra det imorgon och onsdag också. Har lite på flexen att ta ut. På torsdag tänkte jag gå till lunchen. Har en klipptid bokad kl. 13.30. Hittade en bra deal på letsdeal så nu ska de kluvna hårtopparna bort! Slingor får jag göra en annan gång :P Hos min frisör på salong studio aveny. Stephanie gör mig alltid nöjd. 
 
Mikael har dessutom fixat en biljett till mig inför lördagens Springsteen-konsert. Perfect! Härlig start på min ledighet måste jag säga! :) Superglad! Och så ska vi plocka svamp på söndag :D Mums!
 
På fredag ska jag dessutom hem till Floda. Mamma ska passa Alma ♥ så jag tänkte passa på att umgås med dem. Åh, vilken bra vecka! Om bara tisdag och onsdag kunde vara förbi nu då... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0