Min lördag




Igår ställde jag klockan på 06.00. Mamma, pappa och lillasyster hämtade upp mig strax efter halv sju och vi åkte till Ullared för lite shopping. Fann inte så mycket, men en del förnödenheter och två sällskapsspel till Kenneth i present. De uppskattades =) Kul.!
 
Fann också ett par skor från Vagabond som jag blev lite kär i. Nöjd! Höstskorna funna! 
 
Efter Gekås och Skoboo åkte vi ut till Onsala för att hälsa på pappas barndomskompis. De bjöd på hamburgare och fika. Mums..! =) 
 
Sedan bar det hem och efter en dusch tog jag mig en snabb powernap för att orka med kvällen. Det vankades partaj för Kenneth med sång, dans, alkohol, cupcakes och mat! Alltid lika lyckat hos makarna Alexandersson! 
 
Tack för det! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0