Slutkörd :)



9 kilometer på löpbandet på 57 minuter. Det var en svettig Emelie som satte sig på vagnen efteråt. Nu har jag hämtat ut min ekonomibok och köpt en kräm till ansiktet som jag tänkte skulle hjälpa min problemhy en bit på vägen. Förstår inte varför det blossat upp som det gjort.

Bästis ringde när jag kom hem. Superhungrig och nyduschad - så nära på att tappa telefonen i diskhon medan jag skalade mina ägg. Jag ska ringa upp snart. Haha, fruktansvärt okoncentrerad!

Ska plugga lite till tänkte jag. Bara dubbelkolla så jag har koll. Sen blir det in till stan för o möta upp Tina. Funderar på att införskaffa mig en såndäringa Smartphone också. Blogg.se skulle komma med någon app, var det inte så? Annars kanske man får byta till blogspot...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0