Vacker



Jag är inte snygg, jag är inte söt, jag är inte fin. Men jag är förbannat vacker ;) Om det är något jag får höra om jag får höra något om mitt utseende så är det att jag är vacker. Jag klagar inte.

Igår fick jag höra det av tre killar, varav en jag har haft en liten crush on för ett par år sedan, min brors kompis. Förbjudet. Sprang på honom på Excet igår. Har inte sett honom på två år och de blonda lockarna var borta så jag var lite osäker, men jag hejade ändå. "Känner du inte igen mig?" frågar jag när han granskar mig upp-o-ner men inte säger någonting. "Jovisst fan känner jag igen dig - men NÄR blev du så vacker??" :D  Made my night ;) Jag åldras med stil!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0