Sunny Saturday!


Godmorgon Lördag

Idag kommer det bli fint väder. Solen skiner redan.

Jag tänkte jobba bort lite plugg nu direkt på morgonen så man kan njuta av dagen sen. Behöver köpa skor och sedan dra till gymmet hade jag tänkt. Kanske en promenad också om solen faktiskt skiner. Det är min plan iaf. Får se hur den håller.

Intervjun igår gick bra. =) Det kändes iaf skitbra. Sen får man ju se om mina kära klasskamrater ger ett bättre intryck på honom än vad jag gjorde. Men jag håller mina tummar och hoppas på det bästa. Verkade vara en bra plats och han verkade kunnig och en sådan människa som jag gillar - ödmjuk, men bestämd. Ingen översittare och någon som låter saker få ta den tid det tar.

Nu är det jag och associationsrätt - det kommer gå bra det här =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0