Nu är det helg =)



Efter skolan tog jag mig till Nordstan och mötte upp Robin och finaste Alma. Hon hade på sig en t-shirt med Rolling Stones - personalen på Dressman tyckte hon skulle bli deras modell. Alma tyckte det var roligare att springa runt och kolla på slipsar, kalsonger, skjortor och strumpor. Samma sak på H&M. Eller än hellre springa runt med armarna framför sig och tjuta av glädje!

På systemet ville hon inte prata med personalen. Hon var trött då. Jag inhandlade Sherry till min farmor och sedan strosade vi därifrån. Alma skulle hälsa på mamma innan hon somnade och jag åkte hem.

Sedan jag kom hem har jag ätit keso och bär och druckit en kopp kaffe. Nu ska jag sätta igång med skolarbete.

Så här ser resten av min dag ut


♣ Zeteo-uppgiften
♣ Kolla upp VIP-bio
♣ Ta en powernap så jag orkar med resten av dagen (har blivit beroende av min powernap mitt på dagen)
Storstäda lägenheten (imorse hittade jag ett spindelnät i köket, då är det dags att städa misstänker jag...)
♣ Plugga inför måndagens tenta
Kvällspass på gymmet (börja lite lugnt efter förkylningen)
♣ Ringa mamma


Ren jävla kärlek ♥




Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag såg dig igår på Franks Cofee :) Vågade inte hälsa dock, haha.

2011-03-31 @ 17:41:53
Postat av: Emelie

Haha men va roligt! Nästa gång får du hälsa! :)

2011-03-31 @ 19:22:03
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0