Mitt i veckan .. igen!


När jag gick upp halv sju var det redan ljust. Lycka..!

Har under morgonen gjort en matlåda och packat inför en trip till Floda. Ska klippa håret ikväll och då tänkte jag stanna över natten hemma hos familjen :) Var ju ett tag sedan jag såg dem faktiskt.

Ska snart till skolan. Först en lektion i Straff- och Processrätt. Sedan ska jag och Hanna sätta oss med engelskan. Vi ska ha en "debatt" på fredag och vi har fått ämnet "Monarkin i Sverige är bra" (typ) Och vi ska vara för monarkin. Just nu har jag ingen som helst inspiration. Får se hur det går.

Igår bytte jag gardiner, såsom jag hade tänkt. Det blev genast ljusare och luftigare =)

Hoppas ni får en bra dag..!

Kramopuss..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0