Allt utom plugg


Jag har tenta imorgon, men jag kommer fasen inte till skott med pluggandet! Vad har hänt med mig?? Studentlivet har gjort mig..loj.. Sitter o planerar morgondagen, diskar, planerar resten av veckan, var iväg o solade, sover en stund, kollar lite slött på pappren - MEN jag kommer inte till skott. Jag får fasen försöka öppna den där jäkla boken snart..!

√ Imorgon har jag alltså tenta.
Sedan bär det av till Sisjön för jobb. Slutar 20,30 och är nog hemma tidigast en timma senare.

√ På onsdag blir det juridik och sedan har vi engelska. Sedan ska jag träffa Anki för ett pass på gymmet. Kanske kan lära mig lite om vilka maskiner jag ska köra :) Har ju bara kört kondition i ett par månader. Och lite mage. Men det är också det enda. Sjukt klen är jag.

√ På torsdag har jag ekonomi och sedan blir det ett besök på Hovrätten. En dejt med Lollo på kvällen och så var den dagen också över.

Veckorna går så otroligt fort numer!


På söndag är det sommartid också ;) Who's happy? I am!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0