Trött vecka..!?



Alltså, jag förstår inte vad som hänt med mig. Min energi är som bortblåst. Kan det vara så att jag fortfarande lider efter helgens bravader? Eller har jag en infektion på gång? Igår frös jag hela dagen och huvudvärken var fruktansvärd.

Längtar till imorgon, då ska jag lapa sol på min uteplats och vara jättelat, läsa böcker och samla energi. Sommaren är tillbaka, men jag kan inte njuta av den när jag sitter på ett kontor hela dagarna.

Idag kommer min lärare till praktiken och vi ska prata lite. Sen har jag gjort en to-do-lista så jag kommer ha saker att göra idag. Det är bra. Måste ringa min mamma och se när vi ska ha födelsedagsfirande. Tror det får bli på fredag kväll, efter anhörighetsdagen hos Nicke.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0