Bränd gröt och längtan efter semester (igen)



Hoppade morgonpromenaden för det gick fasen inte att gå upp, hur nu det är möjligt. Men gött med sovmorgon idag iaf. Sedan brände jag gröten också för jag glömde av den på spisen. Nu luktar det bränt i hela lägenheten. Lyckat. Får se vart den här dagen slutar.

Skulle göra vad som helst för att åka utomlands nu.. Behöver sol och värme. En sandstrand, klart vatten så man kan bada, en kall öl och få slappna av.


Haha, förresten - för er som inte vet när jag babblar om min ömma hallux valgus, det är den knölen på vänsterfoten, till höger nedanför stortån.. den är klart större än högerfotens. (onödig fakta, men nu vet ni)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0