Well, hello..!



Hej!

Jag glömde min telefon hemma igår. Hela dagen utan den, det var en upplevelse. Rätt skönt, men jag inser att jag borde skaffa mig en klocka. Göteborg har väldigt få klockor mitt i stan har jag märkt. Efter en stund på stan gick jag till Carros jobb för att möta upp henne. Vi åt en sallad på ett café och sedan gick jag till frisören.

Det tog inte lång tid hos frisören (som jag återigen verkligen kan rekommendera - hur gullig tjej som helst och väldigt duktig på det hon gör!) Funderar på att göra rågblonda slingor i håret nästa gång. (nästa månad, när man har mer pengar) Vad tycker ni? Jag som alltid har samma frisyr och samma blonda hela tiden - kanske dags att det händer iaf något i håret nu..?

Salong Aveny har studentrabatt på klipp! Se länk ovan.

Efter mitt frisörbesök tog jag mig hem till Carro. Vi såg på Trassel, för den hade jag inte sett tidigare. Den var så söt! =) Kanske dags att damma av lite gammal Disney och uppdatera sig lite..? Kanske hänger med Carro o co till Paris nästa höst och firar hennes 25-årskalas, nämligen :) Disneyland Paris.

Idag är jag ledig igen. Ska städa här hemma, träna och laga matlådor. Kanske tar mig en sväng på stan. Saknar Mikael lite grann så jag ska se om han vill ta en sallad med mig. Om han nu är hemma på semestern.

Ha en fin dag.! Hörs senare..!

Pussokram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0