Friday I'm in love!



Sitter och äter frukost. Kokt ägg på knäckebröd. Så jäkla gott. :)
Har tvättid och funderar på om man kanske borde utnyttja denna molniga dag och utföra annat hushållsarbete också. Klockan 16 ska jag iväg på barnkalas. Det ska bli mysigt..! Ska slå in paket här om en stund. Och måla naglarna. Och sätta på mig mina babyfoot-påsar. Det är mycket nu ;)

Kul iaf att vara tillbaka på jobbet :) Ett par nya ansikten men också de gamla favoriterna. Och mina favoritvakter. Igår fick jag en kram innan den ena skulle gå hem - jag borde insett att kramen inte var av godo. Rätt var det är så är mitt BH-band uppknäppt och karln springer ut genom personalgången, fnissande som en liten pojkvasker. Hahaha..! I onsdags fick jag höra av en kollega att jag krympt - det såg han. Tack söta Erik :) Fick en annan kommentar på samma ämne "Fan, du har fått mindre bröst.." Det är olika vad man uppmärksammar helt enkelt.

Jag trivs med mig själv nu och det verkar som att det syns. Idag när jag ställde mig på vågen såg jag att ytterligare något kilo försvunnit. Just nu bryr jag mig inte så mkt om vad som står på vågen, men jag får erkänna att det är skitkul när det går neråt när jag inte tycker att jag anstränger mig. (så länge jag inte går över ett visst streck igen så är jag supernöjd - men nu är det nästan 3 kilo dit så jag är rätt safe)

Nu ska jag dricka mitt kaffe och mysa lite mer med Tuffe innan jag hänger upp nästa tvätt.

Puss..!


tlött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0