BRA kondition ;)


Tog mig som sagt till gymmet förut. Min kondition har förbättrats markant. På en vecka!
Har rätt bra grundkondition förvisso, men jag trodde inte jag kunde springa så...

I lördags var jag helnöjd med en timma på bandet, då jag gick tjugo minuter av de 60. Idag gick jag 4 minuter ;) Jag sprang 1,2 mil på 60 minuter och 38 sekunder. Midnattsloppet - here I come!

Nu har jag smällt i mig en tunnbrödsrulle med rostbiff, babyspenat, groddar, soltorkade tomater och pepparrotsvisp. Nästa gång hoppar jag nog pepparrotsvispen, men annars var det gott! Och nyttigt :)




Kommentarer
Postat av: Josefine

Men gud! Vad vacker du är! Nu tycker jag att du ska träna endast för att må bra, inte för att gå ner i vikt. För enligt mig så behövs det inte. Sen måste man känna sig tillfreds med sig själv, javisst. Men i mina ögon är du perfekt. <3



Detta låter säkert helmysko, men en sån kropp som du har hade jag varit SUPERNÖJD med att ha! Fy, så avundsjuk jag blir.

2011-01-14 @ 23:48:47
Postat av: Emelie

Jag har ett par kilon till övers - de sitter på rumpan och låren. Så lite vill jag trimma - och framför allt lära mig behärska mitt sötsug.



Men tack va du är gullig..! :D Blev skitglad över kommentaren! <3

2011-01-15 @ 10:30:59
URL: http://emelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0