Sunday baby ;)


Jag hade tänkt dra en rövare. Men jag kan inte. Jag är så jävla ärlig så jag kan inte ens ljuga i bloggen. Haha, det är ju min dagbok det här, då kan man inte ljuga. Jag var kass. Helt enkelt. Det enda som kunde liknas vid en strike var två stackars spärrar. Sedan flög klotet i rännan sisådär var och varannan gång. Flest gånger fick jag nog ner alla utom en. Hur är det möjligt? :P

Söndagen kommer se ut som följer:

* Frukost

* Associationsrätt

* Långpromenad

* Lunch

* Kommunikation och konflikthantering

Avundsjuka?
Mest av allt ser jag fram emot långpromenaden. Jag tror att luften är frisk. Så länge det inte regnar är jag glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0