Frisörtid..! :)



Frisörtid bokad..! Nu ska jag äntligen göra något annat med mitt hår än mina ständigt återkommande slinghättor med skadligt blekmedel. Det kommer inte bli alltför stor förändring - det vore så olikt mig. Haha, det hade jag inte vågat. Men denna gången ska jag slänga i folieslingor. Rågblonda sådana så håret får vila lite. Det är galet slitet nu, som vanligt, så jag tänkte se om det hjälper något. Då kanske inte utväxten blir så markerad heller. Vad tror ni om det?

Går till en jättebra frisör nu när min har flyttat och det är så bökigt att ta sig till henne. Så vill ni ha frisörtips så är mitt tips Studio Aveny.

Ska bli kul att fixa håret. :)

Nu ska jag dricka kaffe. Och ta mig an en uppgift. Inte sova. Jag eh...lovar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0